Lelo

LELO je vodeći svjetski brend u kategoriji luksuznih intimnih proizvoda. Od svog nastanka 2003 godine ova švedska tvrtka transformira način na koji ljudi vide, koriste i doživljavaju osobne masažere.

LELO – sinonim za izvrsne proizvode u segmentu intimnih dodataka, brend stvoren kao lifestyle koncept s dizajniranim predmetima koji pridonose kreiranju romantične atmosfere koju svi priželjkuju.

Odlikuje ih elegancija te brižno izabrani kvalitetni materijali.

Svake godine lansiraju na tržištu neke novitete, postigli su diljem svijeta brojna priznanja i nagrade, upravo ih to čini od ostalih brendova naprednijim i drugačijim.

Asortiman obuhvaća luksuzne intimne proizvode, od nevjerovatnih visokokvalitetnih masažera za žene, muškarce i parove, intimnih dodataka, do svijeća i lubrikanta.

Najnovije otkriće na području kondoma je revolucionarni koncept – LELO HEX  kondom koji se ponosi trenutno najkvalitetnijom i najnaprednijom izradom.

LELO-HEX_1140x380_HR

LELO HEX  je redizajnirani kondom, rezultat 7-godišnjeg razvojnog perioda. Kada se radi o užitku, izdržljivosti ili sigurnosti, HEX™ ne pristaje na kompromise. Zahvaljujući svojoj jedinstvenoj heksagonalnoj strukturi, HEX™  je izdržljiv i tanak kondom koji ne umanjuje osjetljivost kao da je načinjen po mjeri za svakog pojedinog korisnika, pojačavajući osjetljivost i razinu seksualne bliskosti za oba partnera. 350 međusobno povezanih šesterokuta pojačavaju doživljaj i osjećaj seksualne bliskosti, istovremeno sprečavajući skliznuće kondoma. Kondom je savršeno glatke vanjske stjenke, s heksagonalnom mrežnom teksturom s unutrašnje strane koja mu omogućava rastezanje i bolje pristajanje različitim oblicima.

 

HEX™ KONDOMI – ORIGINAL

Materijal: prirodni lateks

debljina: 0.045 mm

promjer: 54 mm(standarna veličina)

duljina: 180 mm

Laganog mirisa, prirodne boje,lubriciran (bez spermicida)

Pakiranje:  od 3,12 komada

 

BRZE ČINJENICE O LELO

2003.       LELO je osnovan u Stockholm, Švedskoj, te proizvodi svoj prvi ‘Pleasure Object“
33             je broj glavnih nagrada koje su LELO i njihovi proizvodi osvojili.

50+          je broj zemalja u kojima su LELO proizvodi prodavani, posvuda, od najboljih
butika donjim rubljem do ljekarni te modnih trgovina.

500          je broj LELO zaposlenika diljem svijeta, raširenih preko 9 ureda, počevši od         Stockholma do San Jose-a; Sydney do Shanhai.

10 000 000   je broj LELO proizvoda prodanih u Siječnju 2015., čime su zaključili svoju   poziciju kao neosporivi lider sa luksuznim osobnim masažerima i senzualnim dodacima.

25 000     je približan broj prodajnih mjesta diljem svijeta, koja trenutno na zalihi imaju                       LELO proizvode.

100 000    je broj ispitanika u LELO godišnjem globalnom istraživanju do danas:

http://lelo.com/survery

 

Nagrade i priznanja:

2017

A’Design Golden Award – PR Week Global Award in category Health for the huge launch campaigne

 

2015

ETO Awards                – Best Luxury Brand the Year

XBIZ Awards                – Pleasure Products Company of the Year

XBIZ Awards                – Luxury Toy/Line of the Year („ORA“2)

XBIZ Awards                – Sex Toy of the Year-Powered (HULA Beads™)

 

2014

SHE Awards                 – Best Luxury Sex Toy(„PINO“)

A Design Awards        – Product Design Award (ORA™)

Cannes Lions Festival – Product Design Award (ORA™)

ETO Awards                  – Best Pleasure Products Brand

ETO Awards                  – Most innovative Brand

ETO Awards                  - Best Female Product (ORA™)

ETO Awards                  – Best Product Marketing (ORA™)

lelo_awards

 

2012

Lelo je primljen u American Congress of Obstertitians and Gynecologists Ralph W. Hale Museum u Washingtonu.

 

The Sense Motion  TIANI je primljen u Red Dot Museum u Essenu, Njemačka 2012. godine. Prate ga  LELO Smart Wand masažeri sljedeće godine.

 

2014.

Milan Design Week 2012 zatvorio je u stilu, uz after-party sponzoriran isključivo od strane branda LELO koji je tom prilikom promovirao svoj posljednji  natječaj na području  dizajna.

 

ORA je postala najviralniji „proizvod za užitak“ u povijesti, sa preko  500,000 pregleda na Youtubeu unutar 4 tjedna od objave, te je ujedno i postala prvom seksualnom igračkom koja je osvojila Cannes Lion Award u 2014., pobijedivši Samsung i Coca-Colu u procesu.

 

2015.

LELO ulazi u Selfridges, u Londonu – najprestižniju  svjetsku robnu kuću,  2014. godine. Vodeće svjetske prodavaonice koje su u posljednje vrijeme uvrstile LELO asortiman u svoju ponudu su Dolce Gabanna, Brookstone, 10 Corso Como te Ron Robinson at Fred Segal.

 

LELO Intima Silk Blindfold se pojavljuje u 50 Shades of Grey u popularnoj Red Room of Pain sceni, također se pojavljuje i u popularnom TV programu poput Chelsea Lately, Jimmy Kimmel Live te Real Housewives of New York.

 

Beyond the Wave, apokaliptično-romantični film produciran od strane branda LELO, s Casperom Van Dienom u glavnoj ulozi, prikazan je na 2015 Cannes Film Festivalu.

 

https://www.hexcondoms.com/hr/

GENERALNE INFORMACIJE

LELO je vodeći svjetski brend u kategoriji luksuznih intimnih proizvoda. Od svog nastanka 2003 godine ova švedska tvrtka transformira način na koji ljudi vide, koriste i doživljavaju osobne masažere.